Building Holland Digital

Meer dan alleen digitaal

 

Building Holland Digital is hét online evenement binnen de bouw- en vastgoedsector en maakt deel uit van de bredere Building Holland portfolio. Naast een fysieke beurs ieder kalenderjaar, zijn er per jaar 3 digitale edities en op deze wijze bieden wij onze partners de mogelijkheid om gedurende het jaar goed aangesloten te blijven met de voor hun relevante doelgroepen. De digitale edities zoomen in op één bepaald thema en trekken zo een niche-publiek. De eerst volgende editie van Building Holland Digital staat gepland op 1 april met als thema Slim & Gezond. Echter, wij gaan verder! Zowel vóór als na het evenement

kunnen wij je op verschillende manieren ondersteunen. Denk aan zichtbaarheid in onze nieuwsbrieven en op onze socials.

De voordelen op een rij:

Relevante doelgroepen

Tijdens een online evenement met een specifiek thema kun je in contact komen met relevante doelgroepen, architecten, woningbouwcorporaties, projectontwikkelaars en gemeenten.

Hele jaar zichtbaar

Voor een geringe investering ben je buiten het evenement om op andere momenten in het jaar zichtbaar bij belangrijke spelers binnen de bouw- en vastgoedsector.

Pakketten op maat

Kies het pakket dat het beste bij jouw communicatiedoelstellingen past! Al vanaf €1.700 kun je deelnemen aan het evenement en tegelijkertijd profiteren van yearround marketing-ondersteuning.

Building Holland Digital

Slim & Gezond 

Ontzorgen en innoveren gaan hand in hand. Smart buildings, smart cities. Het zijn termen die niet meer weg te denken zijn.  Een gebouw wordt niet ‘slimmer’ door alleen maar het plaatsen van sensoren en meters. Je kan het verschil maken door de juiste techniek toe te passen op bestaande gebouwen. Wat zijn de nieuwste trends op dit gebied? Hoe kan gebouwautomatisering een rol spelen in de energietransitie en op welke manier kan dit het gebruikscomfort verhogen en de gezondheid bevorderen? In samenwerking met TVVL, Cirkelstad, Duurzaam Gebouwd en Holland ConTech& PropTech diepen we dit thema en deze vragen verder uit. Interessante keynotes, gecombineerd met mogelijkheden om 1-op-1 met mensen in contact te komen. 

Nieuwe kansen

We maken er een exclusief event van dat toegankelijk is voor een beperkt aantal bezoekers. We richten ons op professionals uit de bouw en vastgoed. Deze bezoekers kunnen plaatsnemen op de mainstage, Break out stage, netwerken en de stands van de exposanten bezoeken. Zoals ook tijdens een live event kunnen bezoekers met partners praten, alleen dan in hun eigen digitale stand. Natuurlijk is er alle ruimte om te netwerken en kennis te delen. Is iemand een interessante gesprekspartner? Plan een meeting met een van de exposanten. 

Kom in contact met de markt

Voor jou als partner is dit een uitgelezen kans om professionals binnen deze markt te ontmoeten. Building Holland Digital focust op Kennis, Contact, Verdieping en Leads. Het past uitstekend bij onze nieuwe strategie. We ontwikkelen ons in de richting van een ROI gedreven platform dat het hele jaar door zorgt voor een gevulde sales funnel. We combineren het fysieke event met vier maal per jaar Building Holland Digital. Kortom, het hele jaar door helpen wij jou met het genereren van extra waardevolle contacten!

Mainstage

De mainstage is de plek waar de hoofdacts zijn te volgen. Vergelijk het met het hoofdpodium op het event. Wil je snel ergens anders naartoe, dan verlaat je de sessie.

Break out stage

De Break out stage is de plek waar de expoanten zijn te volgen. Vergelijk het met het kennissessies op het event. Wil je snel ergens anders naartoe, dan verlaat je de sessie.

Home

Stands

De deelnemende exposanten hebben een eigen online stand. Hier kunnen bezoekers informatie vinden over de exposant en kan hij ook overgaan tot het plannen van een meeting.

Networking

Networking

Er kan op verschillende manieren worden genetwerkt tijdens Building Holland Digital. Bezoekers kunnen tijdens de sessies hun vragen stellen in de bijhorende chat. Daarnaast kunnen bezoekers ook afspraken inplannen met de exposanten.

Pakketten - Deelnamemogelijkheden

Platina

Goud

Zilver

Brons

Deelname aan de digitale editie op 1 april

Weergave van uw logo in het sponsoroverzicht op de website

Bovenaan

Middenin

Onderaan

Weergave van uw logo in de online tool tijdens het digitale evenement

Bovenaan

Middenin

Onderaan

Weergave van uw logo in wervingsmail (eenmalig)

V

Weergave van uw logo in de registratiemail

V

Vooraankondiging via de social media kanalen LinkedIn, Twitter en Building Holland nieuwsbrief

V

V

V

Een eigen stand in de digitale omgeving

V

V

V

Logo-weergave in achtergrond

V

V

Advertentie op homepage Swapcard

V

Stinger

V

V

Keynote 20 minuten

V

Break-out sessies

V

V

V

Trainingsessie

V

V

V

Marketing-ondersteuning gedurende het jaar

Post op onze socials (LinkedIn & Twitter)

6x per jaar

4x per jaar

2x per jaar

4x per jaar

Logo in de nieuwsbrief

2x per jaar

1x per jaar

1x per jaar

1x per jaar

Redactioneel artikel in online magazine

2x per jaar

1x per jaar

Advertorial in e-mail nieuwsbrief

1x per jaar

1x per jaar

Neem contact met ons op

Wil je meer weten over het digitale evenement van donderdag 1 april, over toekomstige
events of over hoe we je daarnaast gedurende het jaar kunnen ondersteunen met
verschillende marketing-uitingen? Neem dan gerust contact op met Dave Refoealoe of  Marcia de Voogt. 

Dave Refoealoe
Commercieel manager

Marcia de Voogt

Marcia de Voogt
Accountmanager

Scroll naar top