Building Holland Xperience Tour

De Building Holland Xperience Tour is een nieuw concept dat op Building Holland 2016 haar intrede zal doen. Naast een eigen stand hebben partners ook recht op deelname aan de Building Holland Xperience Tour, waar innovaties en concepten binnen de volgende 11 thema’s tastbaar worden:

Advies, ICT, Kennisoverdracht, dienstverlening en vakinformatie

Duurzame Scholen

Prestatiecontracten

Duurzame Woningbouw

Renovatie en Transformatie

BIM

Gezonde Gebouwen

Smart Buildings

Circulaire economie

Ketensamenwerking

Zorgvastgoed

Bezoekers van Building Holland krijgen op basis van hun persoonlijke themavoorkeuren (die zij bij inschrijving voor Building Holland hebben geselecteerd) een route over de beursvloer voorgesteld. Deze route bestaat uit de Innovatie Boulevard, zes Concept Area’s en suggesties voor programmabezoek.

Innovatie Boulevard

Uw stand en uw sokkel (aansluitend bij de stands van Gouden, Zilveren en Bronzen partners) maken onderdeel uit van de Innovatie Boulevard: een route langs alle innovatieconcepten, -producten en -diensten van partners van Building Holland. Om de juiste doelgroep direct naar uw stand en sokkel te leiden horen wij graag van u op welk van de bovenstaande 11 thema’s uw organisatie inspeelt. Uw contactpersoon Jeroen Titalepta ontvangt graag uw twee belangrijkste themakeuzes en één reservethema. Deze thema’s dient u uiterlijk vóór 22 februari 2016 per mail of telefonisch aan hem door te geven via titalepta@buildingholland.nl of 06-50712932.

Concept Area's

Er zijn zes Concept Area’s waarmee wij inspelen op actuele en veelbesproken onderwerpen in de bouw- en vastgoedsector. Iedere Concept Area wordt voorzien van een 3D animatie, waardoor bezoekers in realtime door gebouwen kunnen lopen. De Concept Area’s staan op strategische locaties verspreid over de beursvloer, waardoor iedere innovatie de juiste aandacht krijgt. Als Gouden, Zilveren of Bronzen Partner kunt u op de Concept Area’s uw innovatieconcept, -product of – dienst op een eigentijdse manier aan uw opdrachtgever laten zien door middel van een conceptpresentatie of innovatievideo. Klik hier voor meer informatie en deelname aan de Concept Area's.

Suggesties voor programmabezoek

Om bezoekers van Building Holland te inspireren en te informeren zijn er diverse keynotes, marketvisions en workshops bij te wonen op de drie podia verdeeld over de beursvloer, deze hebben elk een eigen programma waar bezoekers kennis en inspiratie kunnen opdoen. Daarnaast worden er Expertlunches en Businessmeetings georganiseerd op stands en centrale plaatsen op de beursvloer.

Inbreng inhoudelijke programma's

Als Gouden Partner kunt u thema’s en sprekers aandragen voor de inhoudelijke programma’s tijdens de Contentboard meetings die voorafgaand aan Building Holland worden georganiseerd. Hiervoor ontvangt u automatisch uitnodigingen.

Als Gouden, Zilveren en Bronzen partner kunt u tot 1 februari 2016 suggesties voor het sprekersprogramma indienen bij Nicol Levers via levers@buildingholland.nl. Als u een suggestie wilt indienen ontvangen wij graag de volgende gegevens:
Naam, e-mailadres en telefoonnummer van de spreker, inhoudelijke omschrijving van de presentatie en bij welk van de 11 thema's (zie bovenaan deze pagina) deze spreker past 

Expertlunches

Als Gouden Partner kunt u gastheer worden van een van de 15 expertlunches. Een Expertlunch is een exclusieve ontmoeting tussen een prominente spreker en 8 VIPs, georganiseerd op initiatief van een gouden partner op diens stand. Een topexpert, aangeleverd door Building Holland, zal tijdens deze lunch een mini-debat voeren over een aantal thema’s. Een expertlunch isenkel toegankelijk op uitnodiging van de organiserende partner, duurt 45 minuten en vindt tussen 12.15 uur en 13.30 uur plaats op 22, 23 of 24 maart.

Indien u als gouden partner een expertlunch op uw stand wilt organiseren kunt u dit tot uiterlijk 1 februari 2016 aangeven in het exposantenserviceportaal RegResult, hierna wordt er contact met u opgenomen om de details te bespreken.

Business Meetings

Als Gouden, Zilveren, of Bronzen Partner kunt u gastheer of moderator worden van een van de 30 Business Meetings op de beursvloer (als Gouden Partner ook op uw stand). Een Business Meeting is een open en inhoudelijk rondetafelgesprek van 60 minuten over een specifiek thema voor minimaal 6 tot maximaal 9 beursbezoekers en één gespreksleider. Tijdens een business meeting worden processen, belangen en kansen in de integrale bouw- en vastgoedsector inzichtelijk gemaakt, wordt kennis verbonden met visie en netwerk en wordt er vorm gegeven aan het (her)bouwen van de toekomst. Voorafgaand aan Building Holland kunnen bezoekers zich hiervoor online inschrijven (vanaf 1 februari 2016). Om een integrale groepssamenstelling te waarborgen krijgen bezoekers op een later moment te horen of zij definitief kunnen deelnemen aan het rondetafelgesprek.

Een business meeting wordt op initiatief van een gouden, zilveren of bronzen partner georganiseerd op de beursvloer (of op de stand van gouden partners). De organiserende partners zorgen voor gespreksleiders en stellingen om de rondetafelgesprekken vorm te geven. Indien u een Business Meeting wilt organiseren kunt u dit tot uiterlijk 1 februari 2016 aangeven in het exposantenserviceportaal RegResult, hierna wordt er contact met u opgenomen om de details te bespreken.

Terug naar boven