Waar staat Building Holland in 2025?

Building Holland ontwikkelt zich tot een accelerator van nieuws,  trends en ontwikkelingen voor bezoekers. De organisatie heeft ‘The road to 2025’ onlangs luid en duidelijk uiteengezet. Dit gebeurde voor het eerst op de online meeting voor partners van Building Holland. Het concept rust op drie pijlers: het fysieke event Building Holland, eind oktober in RAI Amsterdam; jaarlijks vier edities van Building Holland Digital. Een online event met keynotes, innovatietafels, netwerkmogelijkheden en een eigen expo. De derde pijler is On the road. Building Holland gaat producten en diensten aanbieden van haar content partners. 

 

In de video licht Dirk van Gemert, Head of Events van Building Holland, de nieuwe richting uitvoerig toe.

 

Dirk van Gemert: “We kiezen nadrukkelijk voor een drie sporen beleid, met duidelijke doelgroepen: bouw en vastgoed op de snijlijn van duurzaamheid. Nederland staat – nog los van de corona-crisis – voor immense uitdagingen om Nederland duurzaam te maken.  We willen daarin een toonaangevende rol spelen. Ons brandpunt ligt op innovaties, nieuws, ontwikkelingen, nieuwe inzichten. Die presenteren we het hele jaar door. Eenmaal per jaar fysiek en viermaal per jaar online.”

 

“We doen hiermee recht aan alle innovators, organisaties, bedrijven en overheden die bezig zijn met het duurzaamheidsvraagstuk. Tegelijkertijd bieden we onze partners een unieke propositie om zich rechtstreeks te verstaan met hun afnemers. “

 

“Communiceren beperkt zich wat ons betreft niet tot exposeren. We bieden onze klanten – ja inderdaad –  stands, maar ook innovatie boulevards, digitale stands, break out sessies, innovatietafels en market visions.”

Scroll naar top